Discover more

Catch up on our latest news
Coördinator Projects & Productions gezocht
Coördinator Projects & Productions gezocht!
Ben je op zoek naar een veelzijdige functie waarin je een belangrijke bijdrage kunt leveren aan projecten met de mooiste designtapijten die de hele wereld over gaan? In een gepassioneerde, open organisatie? Lees dan verder!
Coördinator Projects & Productions - locatie Zaltbommel, NL
Jij:
- Weet goed overzicht te behouden en meerdere ballen in de lucht te houden
- Bent degene in je vriendengroep die altijd het initiatief neemt om activiteiten te regelen: Organiseren is jouw ding!
- Vindt het bieden van service op hoog niveau niet meer dan vanzelfsprekend
- Bent goed in staat met veranderingen om te gaan en weet je stressniveau goed onder controle te houden
- Bent geduldig en vindt het leuk om collega’s te begeleiden in hun werkzaamheden
- Past goed in een internationale omgeving en beheerst het Engels dan ook uitstekend, zowel schriftelijk als mondeling
- Vindt het leuk om je ergens in vast te bijten en laat niet los tot het goed is
- Bent leergierig ingesteld en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
- Hebt een afgeronde HBO-opleiding in een administratieve, commerciële of organisatorische richting zoals bijvoorbeeld Facility of Hospitality Management of International Business
- Bent goed thuis in het Officepakket en werkt zeer nauwkeurig
- Bent fulltime beschikbaar
Wij:
- Zijn ICE, een internationaal familiebedrijf waar hard gewerkt wordt
- Leveren unieke handgemaakte tapijten vanuit onze kantoren in Nederland, Dubai, New York en Parijs aan vijfsterrenhotels, residentiële projecten, jachten en paleizen
- Hebben een passie voor mooie producten voor in het interieur
- Houden van reizen en zijn geïnteresseerd in andere culturen
- Werken al generaties lang samen met onze producenten in India, China en Nepal; ze zijn als familie geworden
- Willen goed doen voor de maatschappij en doen dat middels Care &Fair en het KWF: Social responsibility
- Zijn serieus met ons werk bezig, maar vinden plezier hebben ook erg belangrijk
- Hebben de ambitie de beste te zijn van de wereld binnen ons vakgebied
- Dromen groot, maar vinden persoonlijke service een basisvoorwaarde
- Zijn trots op wat we doen en laten dit graag zien op onze website www.rugs.nl.
Dit ga je doen:
In deze nieuwe functie ondersteun je de productie manager en project managers EMEA en fungeer je als brug tussen beide afdelingen. Daarnaast ga je nauw samenwerken met internationale collega’s die ondersteunende werkzaamheden voor beide afdelingen verrichten en begeleid je hen in het werken op de meest efficiënte manier.
Wat verwachten wij van jou:
Ondersteunen/coördineren van afdeling Productions:
Je creëert een systematische workflow voor de productieafdeling onder leiding van de productie manager en beheert deze. Dit doe je met hulp van de productieassistente die je dagelijks begeleidt in haar terugkerende administratieve taken. Enkele voorbeelden van jouw taken:
- Deelnemen aan dagelijkse productie-updategesprekken met fabrieken.
- Controleren en updaten van productielijsten samen met de productieassistent.
- Vergaderingen bijwonen tussen projectmanagement en productie manager.
- Dagelijks controleren van prioriteiten en collega’s updaten.
- Wekelijkse productievergaderingen bijwonen en afgesproken taken noteren.
- Controleren en beheren van de mailbox en MS Teams-meldingen.
Ondersteunen/coördineren van afdeling Project Management EMEA:
Je ondersteunt de project managers EMEA door als brug te fungeren tussen het internationale supportteam en de project managers, door het support team dagelijks te begeleiden in hun werkzaamheden en door de project managers direct te ondersteunen bij (terugkerende) dagelijkse/wekelijkse taken. Voorbeelden van jouw werkzaamheden:
- Een gedetailleerde dagelijkse individuele planning van het supportteam bijhouden en prioriteiten met de project managers stellen.
- Het bijwonen van dagelijkse planningsgesprekken met het supportteam.
- Meerdere keren per dag check-in-momenten houden met het supportteam en bijsturen indien nodig.
- Dagelijks de project managers updaten over transport, prioriteiten en wijzigingen of problemen in deadlines.
- Tapijtstalen en andere pakketten versturen naar internationale klanten.
- Vergaderingen bijwonen en daaruit komende taken noteren.
Dit kan je van ons verwachten:
Een prettige werksfeer binnen een groeiende, ambitieuze organisatie. Je treft een jong, dynamisch en passievol team dat een vrijdagmiddagborrel of leuk teamevent niet schuwt.
Een passend salaris dat meegroeit met ervaring en leeftijd is part of the deal, net als gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden zoals; een 13e maand, een pensioenvoorziening, uitgebreide reiskostenvergoeding, vergoeding van overuren en de mogelijkheid om deels thuis te werken met thuiswerkvergoeding, inclusief een optioneel zit-sta bureau thuis. Ook krijg je onbeperkt toegang tot ASR Vitality en het OpenUp platform. We werken op een centrale locatie, op loopafstand van het NS-station Zaltbommel.
Klinkt dit goed? Laat je enthousiasme zien en stuur je motivatie en cv naar Karin Smulders, HR Manager - karin@rugs.nl.
Let op: standplaats is Zaltbommel, Nederland. Het is niet mogelijk deze functie vanuit het buitenland (ook niet op een van onze andere internationale locaties) uit te voeren.
Contact
Headquarters
Ambacht 2
5301 KW Zaltbommel
The Netherlands
T: (+31) 418 65 4858
E: info@rugs.nl